AED Aanmelden2021-12-23T09:22:26+01:00

AED AANMELDEN

Heeft u of uw bedrijf een AED? Zet hem dan in het systeem van HartslagNU. Alleen samen komen we tot een landelijk dekkend netwerk.

Hoe werkt het2024-08-04T22:59:43+02:00

U stelt uw AED apparaat beschikbaar voor reanimaties in de buurt van uw bedrijf. Wanneer er een reanimatie is neemt de First Responder de AED mee naar het reanimatieadres. U ontvangt een bericht wanneer uw AED is opgeroepen. Na afloop brengen ze de AED weer bij u terug.

Aandachtspunten voor aanmelden:

  • Alleen mogelijk als u de eigenaar of beheerder bent
  • Het AED apparaat moet op een vaste, openbare plek hangen
  • Het AED apparaat moet voor iedereen toegankelijk zijn. U kunt zelf de beschikbare tijden van het AED apparaat aangeven.

Ook AED’s in een winkel of werkomgeving zijn van harte welkom.

U kunt de beschikbare tijden van de AED opgeven in het systeem van HartslagNu.

Hoe moet ik de AED aanmelden?2021-08-10T22:43:37+02:00

Maak een account aan bij HartslagNu en registreer uw AED apparaat.

Hoe werkt het als de AED is ingezet?2024-08-04T23:00:09+02:00

Wanneer de First Responder de AED bij u terugbrengt is het belangrijk om te controleren of de AED daadwerkelijk is ingezet of niet.
Het is belangrijk om de AED zo snel mogelijk weer gebruiksklaar te maken.

De kosten, na inzet, worden door de overheid vergoed.

Kijk voor meer informatie op:

https://hartslagnu.nl/aed/aed-ingezet/

Krijg ik mijn kosten vergoed?2021-12-12T21:16:32+01:00

De kosten van het inzetbaar maken van uw AED-apparaat na gebruik kunt u vergoed krijgen.

Neem contact op met de ambulancedienst van uw regio. In de gemeente Barneveld is dit de VGGM. In de e-mail die u van HartslagNu krijgt, staat informatie over het reanimatieadres. Dit heeft u nodig bij de declaratie.

Ga naar de bovenkant